Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2012 14:00 - Напоследък чета...ето това...
Автор: lisa19 Категория: Други   
Прочетен: 1376 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 29.04.2012 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ОМРЪЗНА МИ ДА СЪМ ТОЛЕРАНТЕН   "Да си толерантен не значи да те правят на глупак.Като не получаваш толерантност значи,че или си прекалил с толерантността или пък не си разбрал кой къде да сложиш!"   Толерантен - Уики  Синоними търпелив, либерален, човечен, добър, широк великодушен, човеколюбив, доброжелателен, добросърдечен всеобхватен, всестранен   "Непрекъснато ме убеждават, че трябва да съм толерантен. Непрекъснато някой с мазна физиономия ми казва, че нарушавам нечии права и че ако не харесвам нещо, било проява на расизъм. Трябва да съм културен и по “европейски” възпитан, да давам непрекъснато шанс и да съм снизходителен, да си мълча и да се усмихвам. Доброволно да се интегрирам и омешвам с неща, за които никой не ме е питал, дали изобщо искам. Трябва да съм смирен, да давам всичко от мен колкото и когато поискат и в никакъв случай не трябва да съм агресивен. Защото трябва да съм толерантен." - Целият материал на: alchemist.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/06/13/umorih-se-da-byda-toleranten.764494   "Толерантността е хубаво нещо,но всичко си има граници,които като преминем по скоро граничи с глупостта" ...................................   ОМРЪЗНА МИ ОТ ОПТИМИЗЪМ   27/05/2011 Омръзна ми от оптимизъм. Вечно в България се говори от нуждата от оптимизъм. Аз принципно харесвам оптимизма. Но на какво би могъл да опре оптимизъм, който не почива на реалността? Такъв винаги се сгромолясва и остава дълго да бърше сълзите за своите поколения без да ги поведе към обещаната промяна. Народът плюва политиците. Забравя, че сам себе си лъже съревновавайки се с лицемерието на огласилите властта. Всичко ще се промени, казват, трябва оптимизъм и време за дългоочакваните по-добри дни. И народът, и политиците. А промяната сама по себе си какво иска? – промяната иска промяна. Но не с революции подобно на Близко-източните, а с революционери на собствения си манталитет. Защо искаме, например, да живеем в по-цивилизована страна, а отказваме да променим собственото си отношение към нея? Как ще се превърне България в цивилизована без цивилизованите си граждани? И така… На кому са нужни оптимисти, които вятър ги вее на бял кон? Като на оптимизма просто му придават значение на “затвори си очите”. На този принцип работят различните институции на слабите демокрации и силните тирании. Корупцията пуска здрави корени в подобни води. Илюстрацията, за разлика от моя коментар, е еднозначна и без думи. Смисълът е достижим дори за тези, които не умеят да четат. Да, омръзна ми от оптимизъм, от фалшивия оптимизъм.   http://amezzavia.wordpress.com/2011/05/27/optimism/ ...............................   Ако ви е омръзнало от глупости и простотии - противопоставете им се. Друга алтернатива - НЯМА!!! Просто НЯМА!!! Успеем ли тук, ще успеем и другаде!    Нещата се повтарят, защото ние не се променяме...


Тагове:   толерантност,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lisa19
Категория: Други
Прочетен: 540192
Постинги: 182
Коментари: 503
Гласове: 1485
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930